1. Üldsätted

Need "Kasutustingimused" (edaspidi "Reeglid") on õiguslikult siduv dokument, mis kehtestab Ostja (edaspidi "Ostja") ja Müüja (edaspidi "Müüja") vastastikused õigused, kohustused ja vastutuse kui Ostja ostab kaupu Müüja veebipoest www.save24.ee  (edaspidi - "Veebipood"). 
Tähelepanu! Nõustudes käesolevate Reeglitega ja logides sisse Veebipoodi, nõustute kõigi nende Reeglite tingimustega ja kohustute neid järgima. 

2. Ostu-müügi lepingu sõlmimine

Ostja ja Müüja vaheline ostu-müügileping loetakse sõlmituks hetkest, kui Ostja on Veebipoes loonud ostukorvi, märkinud tarneaadressi, valinud makseviisi ja peale Reeglitega tutvumist kinnitanud tellimuse. Leping kehtib kuni selle lepingu reeglitest tulenevate kohustuste täieliku täitmiseni. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping registreeritakse ja seda säilitatakse Müüja Veebipoe andmebaasis.

3. Ostja õigused ja kohustused

3.1. Vastavalt käesolevatele reeglitele ja kehtivatele õigusaktidele on ostjal õigus osta Veebipoest kaupu.

3.2. Juhul, kui registreerimisvormis esitatud andmed muutuvad, on Ostja kohustatud neid viivitamatult uuendama.

3.3. Pärast tellimuse vastu võtmist kaup reserveeritakse ja Müüja kohustub ostu-müügilepingut täitma alles siis, kui Müüja saab Ostja pangalt teate valitud kauba eest tasumise kohta. Ostja peab makse sooritama hiljemalt 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamist. Kui selle tähtaja jooksul makset ei sooritata, on Müüjal õigus lugeda Ostja ostu-müügilepingust taganenuks.

3.4. Kui Ostjale ei meeldi kauba kuju, suurus, värv, mudel või täiskomplekt (kui see on tagastatav sellisel kujul), tagastab ta kauba ise oma transpordiga või tasub tagastamise saatekulud. 

3.5. Kui kaup tellitakse spetsiaalselt tarnija laost, s.t. kõik kaubad, mille tarneaeg on 5 kuni 10 tööpäeva, st. Müüjal ei ole kaupa laos (tootekaardil märgitud tarneaeg on 5-10 tööpäeva) ja need on Ostja poolt spetsiaalselt tellitud ning Ostja otsustab tellimuse tühistada (mitte Müüja süül), siis on Müüjal õigus maha arvata 10-12 eurot juba tehtud või kavandatud kulude eest seoses kauba tarnijate laost saatmisega, lattu tagastamisega jms tekkinud kulud.

3.6. Ostja on kohustatud järgima muid käesolevates Reeglites ja Euroopa Liidu õigusaktidega sätestatud nõudeid.

4. Müüja õigused ja kohustused

4.1. Kui Ostja üritab Veebipoe tööd või stabiilset toimimist kahjustada, võib Müüja tema juurdepääsu Veebipoele ilma ette teatamata piirata või peatada (lõpetada).

4.2. Müüjal on õigus ette teatamata ajutiselt või määramata ajaks lõpetada Veebipoe tegevus.

4.3. Müüjal on teised käesolevates reeglites ning Leedu Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktides sätestatud õigused.

4.4. Luua tingimused Ostjale Veebipoe pakutavate teenuste nõuetekohaseks kasutamiseks.

4.5. Korraldada Ostja tellitud kauba kohaletoimetamine Ostja poolt määratud aadressile.

4.6. Kui Müüja ei ole oluliste asjaolude ilmnemisel võimeline Ostjale tellitud kaupa tarnima, on Müüja kohustatud pakkuma Ostjale analoogset toodet ning kui Ostja keeldub kauba analoogi vastu võtmast, tagastama Ostja poolt tasutud raha 3 tööpäeva jooksul, kui Ostja on teinud ettemakse.

4.7. Kui ostetud kaup ei vastanud kvaliteedinõuetele, kohustub Müüja asendama puuduliku kvaliteediga kaubad sobiva kvaliteediga kaupadega, alandama vastavalt kauba hinda või tagastama kauba ja selle kohaletoimetamise eest tasutud raha 7 päeva jooksul pärast taotluse esitamist.

4.8. 7 päeva jooksul alates lepingu lõpetamisest kohustub Müüja tagastama tagastatud toote ostusumma (kui toode on tagastatav).

5. Kauba tarne

5.1. Müüja toimetab tellitud kauba kohale, kasutades jaotises Tarneviisid välja toodud meetodeid ning määratud aja jooksul alates makse laekumisest.

5.2. Saadetise kättesaamisel peab Ostja koos vedajaga kontrollima, et saadetise seisukord ei oleks kahjustatud. Kui kaubasaadetis on kahjustatud, peab Ostja selle märkima kauba üleandmise-vastuvõtmise dokumendis (saateleht). Kauba kättesaamisel ja märkusteta kauba üleandmise-vastuvõtmise dokumendi (saatelehe) allkirjastamisel kinnitatakse, et kaubasaadetis pole kahjustatud ja on nõuetekohaselt tarnitud.

6. Ostu-müügilepingust taganemine

6.1. Vastavalt Tarbijakaitse regulatsioonidele on ostjal õigus 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist põhjust esitamata e-poes sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda.

6.2. Kui kaup ei sobi Ostjale kuju, suuruse, värvi, mudeli või komplektsuse tõttu, saab selle tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest. Ostja tagastab kaubad, mis talle ei meeldi, või tasub tagastuse saatmiskulud, viimasel juhul arvestatakse saatmiskulud tagasimakstavast summast maha.

6.3. Kui Ostja otsustab lepingust taganeda ja teavitab sellest Müüjat, kaotab Ostja toote kasutamise õiguse alates teate saatmise kuupäevast. Teate saatmise kuupäev ja kellaaeg määratakse Ostja teate saatmise aja järgi. Kui tuvastatakse, et kaupa on pärast teate saatmist kasutatud, on Müüjal õigus keelduda lepingu lõpetamisest.

6.4. Ostja saab kasutada kauba tagastamise õigust siis, kui kaupa ei ole kasutatud, see on kahjustamata, säilinud kaubandusliku välimusega ja tagastatav. Tagastatav kaup peab olema samas komplektis, milles see saadeti. Kauba täieliku komplektsuse ja pakendamise eest vastutab Ostja. Kui tagastatud kaup ei ole komplektne ega/või nõuetekohaselt pakendatud, võib Müüja või tema esindaja keelduda tagastatud kauba vastuvõtmisest. Toote või selle pakendi muutusi, mis olid vajalikud toote kontrollimiseks, ei saa pidada toote välimuse oluliseks muutmiseks.

6.5. Ostjal, kellele on müüdud mitterahuldava kvaliteediga ese, on õigus kahe aasta jooksul nõuda Müüjalt eseme puuduste tasuta kõrvaldamist (eseme parandamine); nõuda Müüjalt defektse eseme tasuta asendamist kvaliteetse esemega; nõuda Müüjalt vastavalt hinna alandamist või lõpetada ostu-müügileping ühepoolselt ja nõuda ostusumma tagastamist.

6.6. Kaubad, mida ei saa tervislikel ja hügieenilistel põhjustel tagastada või mille puhul me ei saa kontrollida, kas see on avatud/kasutatud, nt avatud kosmeetika/parfümeeria ning mis tahes TESTRID (kuna neid ei pakita tsellofaani) ei ole tagastatavad.

7. Vastutus

7.1. Registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest vastutab Ostja. Ostja võtab vastutuse tagajärgede eest, mis tulenevad registreerimisvormis esitatud ekslikest või ebatäpsetest andmetest.

7.2. Lepingupooled vastutavad Veebipoes sõlmitud ostu-müügilepingu rikkumise eest Euroopa Liidu õigusaktidega sätestatud korras.

7.3. Ostja kohustub mitte edastama oma registreerimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui kolmandad isikud kasutavad Ostja registreerimisandmeid, vastutab kolmandate isikute tehtud toimingute eest Ostja.

7.4. Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebilehtedel pakutava teabe eest, isegi kui Ostja siseneb nendele veebilehtedele Müüja Veebipoes olevate linkide kaudu.

7.5. Kahju tekkimisel hüvitab süüdi olev pool teisele poolele tekitatud kahju.

8. Teabe saatmine

8.1. Müüja saadab kõik teated registreerimisvormis esitatud Ostja e-posti aadressile.

8.2. Ostja edastab kõik teated ja küsimused Müüja Veebipoe jaotises "Kontaktid" määratud e-posti aadressile. 

9. Lõppsätted

Kõik käesolevate Reeglite täitmisest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse erimeelsused seadusega kehtestatud korras.